شعر هـــــــــــــــایــــــــــ رومانتـــــــــــیک

شعر هـــــــــــــــایــــــــــ رومانتـــــــــــیک

مـــــــجـــــــــــنون
مـــــــجـــــــــــنون

به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظر فراموش نشه. سایت سرگرمی و عاشقانه:sfn.loxblog.com ححتما حتما به این سایت برین و از دست ندین... با تشکر... ****************************
sajadfaghihnia@mailsara.ir


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعر هــــــــــــ





پیوند ها

تبادل بنر و لینک

منو اینیم

تی شرت محرم

خرید آموزش شطرنج

دوستان من

ماشین بازی انلاین

طرفداری و حمایت از محمد رضا گلزار

**sargarmi--asheghane**

جی پی اس موتور

جی پی اس مخفی خودرو

مطالب اخير

سایت عاشقانه این وب

زیباترین و جدید ترین اس ام اس های ...

اس ام اس جدید عاشقانه آخر فصل

سری پنجم اس ام اس های عاشقونه ارسالی دوستان

اس ام اس های ارسالی عاشقانه، عارفانه و رمانتیک جدید سری ششم

تکه کلام های عاشقانه ی جدید و ناب برای اس ام اس

متن های زیبا...

اس ام اس های باحال و دوست داشتنی

شعر های زیبا...

خوش امدید.

اشعار...

اشعار بسیار غمگین...

عاشقانه ترین شــــــــــــــــــــــعر ها...

دلتنگی....

اشعار عاشقانه...

آرشيو مطالب

آذر 1392

آبان 1392

پیوند های روزانه

تبادل بنر و لینک

ساختن وبلاگ

شماره پیمان کارها

حمل ته لنجی با ضمانت از دبی

خرید از چین

قلاده اموزشی ضد پارس سگ

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 38573
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

قالب وبلاگ

گالری عکس
دریافت همین آهنگ

چت روم دریافت کد جملات تصادفی

عاشقانه ترین شــــــــــــــــــــــعر ها...

عاشقانه ترین شعر | عاشقانه های زیبا

منم تنهاترین تنهای تنها

و تو زیباترین زیبای دنیا

منم یلدای بی پایان عاشق

تو بودی مرحم زخم شقایق

نگاهت را پرستم ای نگارم

فدای تار مویت هرچه دارم

عاشقانه ترین شعر | عاشقانه های زیبا احساسی

هر کس ز خدا می طلبد راحت جانی

من طالب آنم که تو بی غصه بمانی

عاشقانه ترین شعر | عاشقانه های زیبا رمانتیک

برای دیدارت زمانی تعیین نمی کنم

می دانم که ساعت حسود خواب می ماند

عاشقانه ترین شعر | عاشقانه های زیبا عارفانه

گر تو گرفتارم کنی من با گرفتاری خوشم

داروی دردم گر تویی در اوج بیماری خوشم

عاشقانه ترین شعر | عاشقانه های زیبا عرفانی

کی ام من ؟ آرزو گم کرده ای تنها و سرگردان

نه آرامی نه امیدی نه همدردی نه همراهی

گهی افتان و خیزان چون غباری در بیابانی

گهی خاموش و حیران چون نگاهی بر نظر گاهی

عاشقانه ترین شعر | عاشقانه های زیبا فلسفی

اول به وفا می وصالم در داد

چون مست شدم جام جفا را در داد

پر آب دو دیده و پر از آتش دل

خاک ره او شدم به بادم در داد

عاشقانه ترین شعر | عاشقانه های زیبا جدید و زیبا

چون زلف توام جانا در عین پریشانی

من چشم تو را مانم تو اشک مرا مانی

من خاکم و من گردم من اشکم و من دردم

تو مهری و تو نوری تو عشقی و در جانی

عاشقانه ترین شعر | عاشقانه های زیبا قشنگ

تو اگر بی خبر از قلب پریشان منی

با همه بی خبری همنفس جان منی

عاشقانه ترین شعر | عاشقانه های زیبا تاپ

چندیست که عشق تحقیر شده است

و هی با کلمات نامربوط تعبیر شده است

گناه و هوس و بازیچه شدن

چون قفل به گردنش زنجیر شده است

عاشقانه ترین شعر | عاشقانه های زیبا توپ

غصه نخور عزیزم دلت تنها نمی شه

هر جای دنیا باشی تو قلبمی همیشه

عاشقانه ترین شعر | عاشقانه های زیبا باحال و جذاب

مردن و گم شدن از ماست نه از فاصله ها

دل از اینهاست که تنهاست نه از فاصله ها

گرچه دیگر همه جا پر ز جدایی شده است

مشکل از طاقت دل هاست نه از فاصله ها

عاشقانه ترین شعر | عاشقانه های زیبا اشعار زیبای عشق

یک نظر در خود بیافکن کیستی ؟

عاشقی مستی خماری چیستی ؟

جام هستی را بزن بر نیستی

هرچه هستی با مرامی بیستی !

عاشقانه ترین شعر | عاشقانه های زیبا 92

باورت گر بشود گر نشود حرفی نیست

اما نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست … !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:عاشقانه ترین شــــــــــــــــــــــعر ها,,,عاشقانه ترین شــــــــــــــــــــــعر ها,,,عاشقانه ترین شــــــــــــــــــــــعر ها,,,عاشقانه ترین شــــــــــــــــــــــعر ها,,,عاشقانه ترین شــــــــــــــــــــــعر ها,,,عاشقانه ترین شــــــــــــــــــــــعر ها,,,عاشقانه ترین شــــــــــــــــــــــعر ها,,,عاشقانه ترین شــــــــــــــــــــــعر ها,,,عاشقانه ترین شــــــــــــــــــــــعر ها,,,عاشقانه ترین شــــــــــــــــــــــعر ها,,,عاشقانه ترین شــــــــــــــــــــــعر ها,,,عاشقانه ترین شــــــــــــــــــــــعر ها,,,عاشقانه ترین شــــــــــــــــــــــعر ها,,,عاشقانه ترین شــــــــــــــــــــــعر ها,,,,

|